Συχνές Ερωτήσεις (FAQ)

  Η ενότητα Συχνές Ερωτήσεις αφορά σε γενικότερες ερωτήσεις που υποβάλλονται συχνά από τους ενδιαφερόμενους και κατά  συνέπεια δεν μπορούν να συμπεριλάβουν το πλήθος των επιμέρους ατομικών περιπτώσεων ή να υποκαταστήσουν την πληρέστερη ενημέρωση που μπορεί να δοθεί μόνο από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του ΟΑΕΔ.

 

Ερωτήσεις ΛΑΕΚ

Πώς εγγράφεται μια επιχείρηση στο Πληροφοριακό Σύστημα ΛΑΕΚ;

Οι επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται να εγγραφούν στο Π.Σ ΛΑΕΚ, το portal του ΛΑΕΚ ( http://laek.oaed.gr ) και επιλέγουν Αίτηση εγγραφής στο σύστημα από το μενού στα αριστερά. Εναλλακτικά μπορούν να εισέλθουν στη ιστοσελίδα του ΟΑΕΔ (http://www.oaed.gr) και να πάνε να επιλέξουν Εργοδότες /τριες Επιχειρήσεις μετά Συνεχιζόμενη κατάρτιση και τέλος Προγράμματα κατάρτισης Eνιαίου Λογαριασμού για την Εφαρμογή Κοινωνικών Πολτικών (ΛΑΕΚ).  Συμπληρώνονται οι επιλογές: Όνομα χρήστη (Η επιχείρηση – χρήστης διαλέγει ένα όνομα χρήστη) Δηλώνεται η επίσημη επωνυμία της επιχείρησης (όπως δηλώνεται στην εφορία) ΑΦΜ της επιχείρησης. Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (όπου και θα αποσταλεί ο κωδικός της επιχείρησης σε μερικά λεπτά από την αίτηση εγγραφής). Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας αποστολής κωδικού και η επιχείρηση επιλέγει από τα αριστερά είσοδο στο σύστημα και στο κέντρο της οθόνης εμφανίζεται παράθυρο που ζητά όνομα χρήστη και κωδικό. Η επιχείρηση συμπληρώνει το όνομα χρήστη και κωδικό και συνδέεται.

Πώς εγγράφεται ένας Φορέας Εκπροσώπησης Εργοδοτών στο Π.Σ ΛΑΕΚ 1- 25;

Με την ίδια ακριβώς διαδικασία, μόνο που ο Φορέας θα διαλέξει την επιλογή Αίτηση εγγραφής ΦΕΕ.

Πώς αλλάζει ο κωδικός μιας επιχείρησης;

Βάζοντας το όνομα χρήστη και τον κωδικό και πηγαίνοντας στην επιλογή του μενού στο  Αλλαγή κωδικού εμφανίζεται οθόνη  που ζητά τον παλαιό κωδικό το νέο κωδικό και επιβεβαίωση του νέου κωδικού. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε από 8 ως 14 ψηφία (γράμματα και αριθμούς).

Πώς κάνω κατάθεση προγράμματος;

Όταν η επιχείρηση εγγράφεται για πρώτη φορά και εισάγει το όνομα χρήστη και τον κωδικό της, πρέπει να συμπλήρωσει τα στοιχείων της. (διεύθυνση, νόμιμος εκπρόσωπος, οικονομικά στοιχεία της επιχείρησης κ. α) με την ολοκλήρωση συμπλήρωσης των στοιχειών αυτών η επιχείρηση – χρήστης μπορεί να επιλέξει  «Υποβολή Νέου Προγράμματος». Οι επιχειρήσεις που είναι εγγεγραμμένες δεν χρειάζεται να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους. Παρόλα αυτά, μπορούν να προβούν σε τυχόν αλλαγές στην καρτέλα τους. (Διεύθυνση Νόμιμο εκπρόσωπο κτλ).

Πώς περνάω απουσίες σε ένα κατατεθειμένο πρόγραμμα;

1. Για το πρόγραμμα Λαεκ 0,45% οι απουσίες (αν υπάρχουν) συμπληρώνονται 20 λεπτά πριν από την κάθε εκπαιδευτική περίοδο έως και 20 λεπτά μετά την έναρξή της. 2. Για το πρόγραμμα Λαεκ 1-25 οι απουσίες (αν υπάρχουν) καταχωρούνται 20 λεπτά πριν την έναρξη της πρώτης εκπαιδευτικής περιόδου μέχρι και 20 λεπτά μετά (δηλαδή την πρώτη ώρα της κάθε μέρας). Απουσίες καταχωρούνται ξανά στο διάλειμμα της δεύτερης προς τρίτης ώρας (εάν υπάρχει διάλλειμα στο σχεδιασμό του προγράμματος) ή στο πρώτο 15λεπτο της έναρξης της τρίτης ώρας. Από το μενού επιλέγει Καταχώρηση απουσιών.

Γιατί στην ηλεκτρονική αίτηση αποπληρωμής μου δεν φαίνονται τα προγράμματά μου;

Στη «διαχείριση στοιχείων επιχείρησης» - «καρτέλα οικονομικά» και επάνω δεξιά διαλέγοντας το έτος που σας ενδιαφέρει, θα πρέπει να συμπληρώσετε όλα τα οικονομικά στοιχεία. Υπάρχει επίσης η περίπτωση το ή τα προγράμματά σας να έχουν δεχθεί αρνητικό έλεγχο οπότε και δεν θα εμφανιστούν για αποπληρωμή.

Δεν έχω κάνει αποπληρωμή για το προηγούμενο έτος. Τι μπορώ να κάνω;

Μπορείτε να κάνετε την αποπληρωμή τώρα, και να στείλετε το φυσικό αρχείο στις Οικονομικές Υπηρεσίες του ΟΑΕΔ. Παρόλα αυτά, η αποπληρωμή σας θα θεωρηθεί εκπρόθεσμη.

Η σελίδα του Π.Σ ΛΑΕΚ δεν εμφανίζεται και δεν λειτουργεί σωστά. Δεν υπάρχει η επιλογή αποθήκευση, η επιλογή κατάθεση προγράμματος. Δεν αποθηκεύει τα δεδομένα μου ή τις αλλαγές μου σε ένα ήδη κατατεθειμένο πρόγραμμα. Δεν μου ανοίγει την επιλογή των απουσιών σε ένα πρόγραμμα και δεν με αφήνει να περάσω απουσίες.

Η ιστοσελίδα του Λαεκ λειτουργεί σωστά μόνο με φυλομετρητή (browser) Internet Explorer από 6.0 και πάνω .

Επικοινωνία για την υλοποίηση προγραμμάτων ΛΑΕΚ

Σας ενημερώνουμε ότι το νέο τηλέφωνο επικοινωνίας και εξυπηρέτησης κοινού για τα προγράμματα ΛΑΕΚ είναι το 11320. Σε περίπτωση ιδιαίτερα εξειδικευμένων θεμάτων μπορείτε να αποστείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις:
ΓΙΑ ΛΑΕΚ 0,24%
Επιχειρήσεις (γενικά θέματα υλοποίησης προγραμμάτων): dnikolaou@oaed.gr
Tεχνικά Προβλήματα (υλοποίησης προγραμμάτων) και εισηγητές: nstefanis@oaed.gr
Ελεγκτές - Ενστάσεις: jtsoukalas@oaed.gr
ΓΙΑ ΛΑΕΚ 1-25
ΦΕΕ (υποβολή προτάσεων,υλοποίηση): dnikolaou@oaed.gr
Τεχνικά Προβλήματα (κατάθεσης - υλοποίησης): nstefanis@oaed.gr
Ελεγκτές - Ενστάσεις: jtsoukalas@oaed.gr

ΟΑΕΔ